Epilogit

Jill Valentine

Paettuaan kaupungista Jill suunnitteli liittyvänsä Chris Redfieldin seuraan. Jill ei kuitenkaan löytänyt muuta kuin Chrisin tyhjän piilopaikan. Lattialla oli Chrisin veitsi. Jill lähti epäröimättä sillä hän uskoo vuorenvarmasti Chrisin olevan elossa. Jill etsii Chrisiä kunnes löytää hänet. Sitten he voivat yhdessä mennä tekemään lopun Umbrellalle...

Chris Redfield

"Anna minulle anteeksi, Claire." Chris Redfield on juuri lopettanut tämän kirjeen tutulla fraasillaan. Kun hän ottaa aurinkolasinsa pois, nainen kävelee hänen ohitseen kevyin askelin. "Hän näyttää samanikäiseltä kuin Claire," hän ajattelee. Vähän ajan päästä Chris sai tietää että hänen siskonsa oli etsinyt häntä, mutta oli jäänyt kiinni...

Barry Burton

Barry Burton katselee nuoria tyttäriään ja sanoo: "Olen pahoillani, mutta toverini odottavat minua." Hän tietää että hänen täytyy maksaa joukkuetovereilleen koska he ovat antaneet anteeksi hänen petoksensa. Vaikka se tarkoittaisi että hänen täytyisi nyt jättää perheensä. Hänen vaimonsa yrittää peittää pelkonsa, joten hän hymyilee ja sanoo: "Älä ole huolissasi. Kyllä me pärjäämme..."

Leon Kennedy

Leon Scott Kennedy kohtaa miehen joka väittää olevansa USA:n hallituksen agentti. Leon sanoo: "Jättäkää Sherry rauhaan. Hän on syytön." "Hän tietää liikaa," mies vastaa. Hän katsoo Leonia ja sanoo: "Mutta sinulla on väliä. Tämä on hyvä kauppa. Tee valintasi." Katumatta tai epäröimättä Leon sulkee silmänsä ja vastaa sitten jyrkästi...

Claire Redfield

"Jätä meidät rauhaan." Claire Redfield ei voinut uskoa Leonin sanoja. Leon jatkoi: "Sinähän etsit veljeäsi, niinhän? Ala mennä!" Claire tiesi että Leon ja Sherry tarvitsivat välitöntä lääkintää, mutta hän ei voinut tuhlata enää yhtään enempää aikaa. "Minä... Minä tulen takaisin. Minä lupaan sen!" hän sanoi kadotessaan yksin erämaahan...

Sherry Birkin

"Onko sinulla ketään sukulaisia?" Kun armeijan upseeri kysyi tätä, Sherry Birkin ei vastannut koska hänellä ei ole läheisiä sukulaisia. Hänen isänsä ja äitinsä kuolivat G-viruksen vuoksi. Ja niinpä tämä pikkutyttö kietoo kätensä ympärilleen ja puree tiukasti huultaan. Hän ajattelee: "Olen varma että hän tulee takaisin. Ei hän minua unohda..."

Ada Wong

Nainen katsoo itseään peilistä. Hänet tunnettiin nimellä Ada Wong... Mutta tänä aamuna hän sanoo hyvästit tuolle nimelle. "Minä en ole enää Ada Wong..." Hän tunnustelee arpeaan ja ajattelee: "Tämä on Adan arpi, ei minun." Ja sanoessaan hyvästit Ada Wongille hän ei voi olla itkemättä. Ei ole kuitenkaan paljoa aikaa jäljellä ennen hänen seuraavaa tehtäväänsä...

Hunk, 4:s selviytyjä

"Jälleen kerran vain sinä, herra Kuolema, selviydyit", kopterin pilotti sanoo kylmää katkeruutta äänessään. "Aina vain sinä selviydyt, herra Kuolema", pilotti jatkaa. Mutta Hunk ei vastaa pilotille. Hän ei välitä. "Kuolema ei voi kuolla...," selviytyjä ajattelee itsekseen ja hymyilee lämpimästi...

4 kommenttia:

  1. ei ihan 8 kerran läpipelaamisen arvosta...

    VastaaPoista
  2. Todellinen pelaa joka tykkää oikeasti sarjasta eikä valita kaikesta! Itse olen pelannu ilman että katoin niitä täältä ekana! 10 vuotta olen ollu sarjassa kiinni,siinä sivussa myös Silent Hill ja Forbidden Siren sarja jotka omistan kyseisistä sarjoista kaikki ja ressat myös.

    VastaaPoista
  3. Miks se Leon tolleen Clairelle sano? :o

    VastaaPoista