Jillin päiväkirja

7. elokuuta
Kaksi viikkoa on kulunut siitä päivästä. Minun haavani ovat parantuneet, mutta en vain voi unohtaa sitä. Suurimmalle osalle ihmisistä se on nyt menneisyyttä. Mutta ei minulle, aina kun suljen silmäni, se kaikki tulee niin selvänä takaisin. Zombeja syömässä ihmisten lihaa ja kuolevien tiimikavereideni huudot. Ei, haavat sydämessäni eivät ole vielä parantuneet...

13. elokuuta
Chris on aiheuttanut paljon ongelmia viime aikoina. Mikä häntä oikein vaivaa? Hän tuskin puhuu muille poliiseille ja on koko ajan ärsyyntynyt. Yhtenä päivänä Chris löi Elrania vain siksi että hän oli vahingossa läikyttänyt kahvia Chrisin kasvoille. Pysäytin heti Chrisin, mutta kun hän näki minut hän vain iski silmää minulle ja käveli pois. Mitä hänelle mahtoi tapahtua...

15. elokuuta

Keskiyö. Chris, joka on ollut virkavapaalla "lomalla", soitti minulle joten kävin hänen asunnollaan. Heti kun kävelin hänen huoneeseensa, hän näytti minulle pari paperia. Ne olivat osa virustutkimusraporttia nimeltä "G". Sitten Chris kertoi minulle että "Painajainen jatkuu yhä." Hän jatkoi sanomalla: "Se ei ole vielä loppunut." Sen päivän jälkeen hän on taistellut yksinään lepäämättä, kertomatta edes minulle...

24. elokuuta
Chris lähti tänään kaupungista mennäkseen Eurooppaan. Barry kertoi minulle että hän lähettäisi perheensä Kanadaan ja sitten hän seuraisi Chrisiä. Päätin jäädä Raccoon Cityyn vähäksi aikaa koska tiedän että tutkimusmahdollisuudet tässä kaupungissa tulevat olemaan todella tärkeitä tälle koko jutulle. Suunnilleen kuukauden päästä minä liityn heidän seuraansa jossain Euroopassa. Silloin minun todellinen taisteluni alkaa.

Suomentanut Bella

2 kommenttia:

  1. Olet tehnyt kyllä upeat sivut. ;)
    Toivoisin että voisit laittaa myös resident evil 3 tiedostot suomeksi luettavaksi niin oli täydellistä.

    VastaaPoista
  2. Olet tehnyt kyllä upeat sivut. ;)
    Toivoisin että voisit laittaa myös resident evil 3 tiedostot suomeksi luettavaksi niin oli täydellistä.

    VastaaPoista